Ce îmi place la vara asta

Ca să nu se aștearnă praful (prea rău) pe acest blog, am decis să mai postez ceva light, de vară. Așa că o să încep cu categoria mea preferată: cea de liste. Vă spuneam mai demult că am o listă pentru orice (pentru ce ar trebui să cumpăr, ce ar treui să conțină bagajul de vacanță, ce lucruri îmi plac, ce persoane îmi displac, ce am de făcut și tot așa). Poate de asta sunt un fan declarat al notebook-urile de tip listă și a ceea ce poartă numele de post notes.

Peste tot unde găsesc unul, am grijă să-mi cumpăr. Și le țin împrăștiate prin toată camera în cazul în care mă sună cineva și poate trebuie să notez repede ceva important. (Mda, nu prea se întâmplă asta, așa că să revenim la liste). Îmi plac listele. Așa că în această postare, vă prezint, pe scurt, lista mea de lucruri care îmi plac vara asta și planurile pe care le am. Și sper că o să bifez cât mai multe.

vintage_photography_quotes_wallpaper

welovevintage.com

  • Faptul că am mai mult timp liber. Sunt studentă la master, iar vacanța și ideea că nu trebuie să merg la cursuri, mă face să îmi încarc bateriile cu energie pozitivă. (Wow!  Un rac ca mine să folosească „pozitiv” într-o frază… e ceva). Știu că de regulă mulți au impresia că la master prezența nu este obligatorie, însă dacă vrei să înveți ceva, trebuie să mai și treci pe la cursuri. Cursurile sunt puse de la ora 18, de regulă, iar după o zi de lucru, băncile facultății sunt ultimul loc în care ți-ai dori să te afli. Însă partea bună e că acum e vacanțăăăă! Așadar, fără proiecte, fără examene, fără cursuri!
  • Faptul că vara sunt dispusă să mă implic în mai multe activități. De la banalul fapt de a posta poze „creative” pe Instagram, până la a scrie în jurnal, pe blog sau a face cadouri personalizate folosind metoda scrapbooking. Astea sunt nimicurile care îmi plac mie, dar sunt sigură că fiecare dintre noi are ceva de care are chef să se apuce vara asta. So, let’s do it!
  • Vara pot să merg mai mult pe bicicletă. Ador să fac asta și în sfârșit am reușit să-mi cumpăr bicicleta pe care mi-o doream. O să revin cu mai multe detalii într-un alt post, însă, deocamdată, încă mă chinui să mă obișnuiesc cu pedalatul și să strecor activitatea asta pe lista mea „To do”.

    WhyYouShouldRideAVintageBikeFashionably-ContentDepth-680px453px

    mybike.com

  • Citit… îmi doresc demult să-mi cumpăr un hamac pe care să-l pun în grădina bunicilor, iar acolo să stau să citesc. E una dintre ideile mele de după-amiază perfectă pe care intenționez să o pun în practică. Am început de curând „Pădurea norvegiană” și după ce voi termina această carte, am un alt teanc care mă așteaptă „să-l dau gata”. Iar apoi mai sunt și revistele mele preferate, pe care nu-mi permit să le mai neglijez.
  • Seriale și filme. Am mers deja de două ori la cinema de când a început vacanța și mai sunt alte câteva filme pe care nu aș vrea să le ratez. Iar pentru că vara zilele par mai lungi, obișnuiesc să mă uit la serialele mele preferate.
  • Fructele de vară. Doamne cât ador fructele de pădure (zmeură, mure, coacăze roșii), dar și pepenele roșu (oltenește: „lubenița”). Vara este momentul perfect pentru shake-uri de fructe, dar și pentru a le consuma în stare proaspătă. Și să nu uităm de limonadă. Menta și cuburile de gheață sunt cele care dau savoare!

    Healthy-Lemonade-71

    limounet.com

  • Înghețata… E un must! Indiferent de aromă! Iar dacă vreți o recomandare: Magnum cu mentă!
  • Timpul petrecut cu prietenii afară. Partea bună e că vara nu trebuie să cheltuiești bani pentru a te întâlni cu prietenii. Fiind cald, o plimbare poate fi o idee excelentă pentru a petrece timp împreună, mai ales seară.
  • Călătorii, excursii, școli de vară… Toate astea reprezintă o idee excelentă pentru vacanță, iar eu vă mărturisesc că încă economisesc pentru a vizita o destinație mai specială în această vacanță. Am creat ceea ce se numește „borcanul cu economii” și deși sunt tentată să cheltuiesc toți banii pe haine, încerc să mă abțin. În orice caz, tânjesc după o vacanță și încerc să supraviețuiesc cu mici escapade de weekend. Am reușit să merg la munte și pur si simplu să fiu departe pentru ceva vreme de asfaltul închis al orașului meu a fost excelent.

    budget-travel

    traveller.com

  • Apropo de haine, nu-i așa că vară sunt parcă mai colorate? Mai vesele, mai pline de viață și mai scurte… Uneori, prea scurte. Dar asta e o discuție pe care o lăsăm pe altă dată. Oricum, fetele trebuie să poarte cât mai multe rochii și  ținute femine (în special vara) și să-și demonstreze creativitate.
  • Muzica… e imposibil să nu găsește o melodie de care să nu îndrăgostești în acest sezon și care să îți amintească pentru totdeauna de vara 2016. Sau care după ce trece vara s-ar putea să ți se pară chiar enervantă.
  • Ploaia… am spus-o/ scris-o în repetate rânduri: ador ploaia! În special, ploaia de vară. Și deși fulgerele și tunerele obișnuiesc să mă sperie uneori, spectacolul pe care îl crează pe cer poate fi destul de impresionant.

 

 

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

