Să ne facem Iluzii

Dacă v-ați săturat de orașul ăsta monoton, nu ar fi rău să găsiți o modalitatea de a evada pentru câteva clipe din rutina zilnică. La fel am decis să fac și eu, alegând să merg la teatru. Mai ales că, din nou, am lăsat să treacă mult timp până să văd o piesă. Cred că „Hotel Baltimore” a fost ultima, undeva prin luna martie.

Așa că azi, 22 Octombrie, de la ora 19:30, voi urmări împreună cu alți bloggeri craioveni, spectacolul Iluzii, jucat pe scena teatrului Marin Sorescu, Sala Pictura.

iluzii

Sursă foto: http://www.tncms.ro

Mă așteaptă o serie de monologuri libere, însoțite de muzică la violoncel, monologuri despre viață, dragoste, adevăruri și minciuni. Patru prieteni care discută, liber, fără intrigă, fără presiunea și nevoia acțiunii – cam aceasta ar fi descrierea în câteva cuvinte a piesei regizate de Bobi Pricop. Se anunță o piesă cu puternic efect emoțional, care promite că ne va crea iluzia că trăim și altceva. Și este exact lucrul de care am nevoie.

Din distribuție fac parte actori cunoscuți craiovenilor precum: Romanița Ionescu, Ioana Manciu, Cătălin Băcuș, Vlad Udrescu.

Biletele se găsesc atât la agenția teatrului Marin Sorescu, cât și online. Însă te sfătuiesc să te grăbești, cititorule, căci locurile se dau ca pâinea caldă.

P.S. O să revin cu detalii despre piesă, pentru cei care nu au apucat să o vadă și care poate intenșionează să facă acest lucru. Iar dacă vreunul dintre cititorii mei a văzut acest spectacol, poate să-mi lase într-un mesaj sau comentariu impresiile.

Categories: De făcut | Tags: , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

