# Webstockro – episodul 3

Telenovela merge mai departe…
Tot fără poze, cu puțină oboseală, dar multă voie bună. Am ajuns, în sfârșit și la conferință. Cu peripeții?
Hmm, deocamdată nu prea multe. Am ratat stația unde se află hotelul-gazdă, coborând mai încolo decât trebuia, chiar dacă am avut GPS-ul uman pe nume Kiddo. Aaa, și mi s-a rupt dresul. Dar astea-s chestii firești pentru mine.
În fine! (ați observat că am un tic verbal cu „în fine”? Mda, nici eu.:-??) Mă bucur că mă aflu aici. Aici unde? La Webstock România, desigur.

webstock

Foto credit: Daniel Botea (danielbotea.blogspot.com)

Și iată de ce:
– conferințele socialmedia sunt bune pentru două motive: în primul rând ai un motiv de plecat de acasă într-un alt oraș (sună așa „important” când le spui părinților că te duci la o conferință), iar în al doilea rând ai ocazia să cunoști sau să revezi oameni tare mișto, alături de care să îți bei cafeaua.
– organizarea de la această ediție  (este și prima la care iau parte) este foarte bine pusă la punct.
– locația este bine aleasă, gazdă fiind un hotel cochet și elegant, ale cărui săli de conferință poartă nume de orașe. De exemplu, poți să te cazezi în „Craiova” sau „Iași” sau unde vrei tu.
– tema ediției de anul acesta este: „game chagers”. And I feel like one! (De la atâta entuziasm, cred. O să-mi treacă!)
– sunt o devoratoare de dulciuri, iar aici se găsesc de toate: de la brioșe și biscuiți cu ciocolată, la macarons și bomboane.
– și cafeaua sau ceaiul sunt de bună calitate. Se găsesc mai toate aromele, de la iasomie și mușețel, până la fructe de pădure. Toate sunt delicioase.
– Speakerii nu doar își mișcă până buzele uniform, ci chiar au ceva de spus. Ai ce învăța de acești bloggerii care știu cum funcționează mediul online și cum să-l fructifice astfel încât să ajungă sus, pe ceea ce numim clișeic „culmile succesului”. Și totul prin muncă, evident! Pentru că și bloggingul e o meserie. Una modernă și tare mișto!
– să ne lăudăm puțin: sunt aici oameni precum Cabral, Cornel de Vunk, Chinezu, Manafu, Zmenta și mulți alții de care este imposibil să nu fi auzit și voi. (Hai mă, măcar de unul…)
– se fac multe poze. Există chiar și o cabină simpatică pentru poze la minut și abia aștept să o încerc. Nu că aș fi fotogenică, dar îmi place că rămân amintiri.
– dacă postezi ceva cu # (hashtag) pe un site de socializare care promovează un brand, ai șanse să primește un mic premiu/cadou pentru că firmele respective caută să-și facă reclamă în mediul online. Până acum m-am ales cu o cană, un magnet, o loțiune de păr, o agendă și încă nu am apucat să trec pe la toate standurile.
– multă lume postează pe blog, așa că îți poți confrunta opiniile cu ale celorlalți bloggeri. Poți să înveți de la ei.
– și nu în ultimul rând, la Webstock te simți bine pentru că sunt mulți olteni. Suntem cei mai mulți. Noi și bloggeri din Constanța.

Categories: De făcut | Tags: , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

