#Webstockro – episodul 1

Trezireaaaa!
Dar stai! Nu am cum să mă trezesc pentru că nu am dormit deloc. Niciun „strop”. Am preferat să-mi înghesui lucrurile într-un rucsac ore-n șir, în loc să mă odihnesc.
De fapt, ca de fiecare dată, somnul m-a apucat fix când mă aflam pe punctul de a ieși pe ușă, ca și cum cineva mi-ar fi turnat praf de dormit, chiar în cana cu cafea pe care o savuram în ideea că îmi voi păstra ochii deschiși cât mai mult timp. Oricum, îmi scutur puțin brațele și îmi promit că voi dormi în tren. Însă mă mint singură pentru că nu pot să dorm în timp ce călătoresc. Niciodată. Poate pentru că îmi e teamă că nu mă voi trezi la timp și nu voi coborî la destinație. Una dintre multele temeri pe care le am.

cafea
În fine. Îmi promit asta în timp ce trag de părul încâlcit, semiondulat, care este doar o rămășiță și o amintire a coafurii pe care mi-o pregătisem încă de dimineață (ieri dimineață), chinuindu-mă toată noaptea să dorm cu bigudiuri în cap. Doamne, cât de multe trebuie să îndurăm noi, femeile, pentru frumusețe! De ce? Degeaba.
Oricum, cert este că sunt în întârziere, deși m-am apucat să pregătesc totul cu patru ore înainte. Sunt foarte nehotărâtă în ceeace privește ținuta pentru Webstock. De fapt, stai! Sunt mereu nehotărâtă  când vine vorba de hainele pe care trebuie să le port la un eveniment.
Și nu îmi permit să întârzii prea mult, căci mă așteaptă Cată, amicul meu. Și nu e singur. E cu tatăl lui, care s-a oferit să ne ducă la gară. Așa că nu-mi permit să mă urască toată familia Marica.
P.S. trenul pleacă la ora 2:45. Și am ales un astfel de tren pentru că stimabila conferință începe la ora 9, iar cu un alt tren aș fi ajuns mai târziu. Aaaa, și pentru că e mai ieftin. Doar 17, 25 lei biletul.
#cam atât deocamdată
# voi reveni cu detalii pentru că am promis liveblogging
#vă rog să scuzați eventualele greșeli de tastare. Promit imediata remediere a lor.

Categories: De făcut | Tags: , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

