Jos pălăria pentru că bine mai zic

DSC_0555

Foto: Andreea Dascălu, Grădina Botanică, august 2015

Fiecare persoană se ghidează în viață după niște principii, reguli (scrise sau nescrise), obiceiuri, tradiții, credințe sau vorbe de duh. O să mă rezum la ultima categorie pentru că în această postare o să vă prezint câteva din citatele care mie îmi plac foarte mult și care consider că mi se potrivesc. Nu o să le comentez în niciun fel, ci doar o să vă spun că vă ajută să aflați mai multe despre mine, despre felul meu de a fi și de a gândi. Nu sunt doar simple vorbe care sună frumos, tocmai bune de postat pe Facebook pentru a impresiona, ci sunt lucruri de care m-am convins că sunt adevărate. Dacă vreți, în comentariile voastre, puteți lasa și voi câteva vorbe de duh în care credeți cu tărie.

Începem, deci:

  • „Prima calitate a omului este să recunoască că are defecte!” – G. A. Daniel
  • „Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce nelipsește”. – Schopenhauer
  • digisport.ro

    Gabriel Garcia Marquez – sursa digisport.ro

    „Poate că pentru lume ești o singură personă, dar pentru o anumită persoană, ești întreaga lume.”- Gabriel Garcia Marquez

  • „Dacă vrei să cunoști un om cu adevărat, privește cum îi tratează pe cei inferiori, nu pe cei egali cu el.” -J.K. Rowling
  • „Nu merită să plângi pentru nimeni, iar cei care merită nu te vor face să plângi.” – același Marquez siropos
  • „Prieten adevărat e cel care, chiar dacă te cunoaşte bine, continuă să te placă.” – Elbert Hubbard
  • „Dă șansa fiecărei zile să fie cea mai frumoasă din viața ta.” – Mark Twain
  • „Nu te iubesc pentru ceea ce ești, ci pentru ceea ce devin când sunt cu tine.” – Buchwald Art
  • „Nu dispreţui lucrurile mici; o lumânare poate face oricând ceea ce nu poate face soarele niciodată: să lumineze în întuneric” – Octavian Paler
  • audrey_hepburn_legend

    Audrey Hepburn – sursa: ladiesliveandlearn.com

    „Poți afla mai multe despre o persoană prin ceea ce spune ea despre ceilalți decât prin ceea ce spun ceilalți despre ea.”- Audrey Hepburn

  • „Sigur că există și dragoste la prima vedere, dar este întotdeauna bine să mai aruncăm și o a doua privire.” -Habar nu am cine a zis asta, dar am găsit citatul într-o cărticică primită cadou. Era trecut „autor necunoscut”.
  • Decât să te arzi cu supă, mai bine să sufli și în iaurt. – Am adaptat puțin proverbul.
  • Curiozitatea a omorât pisica, dar satisfacția a adus-o înapoi. 😀
  • Câinele moare de drum lung și prostul de grija altuia. – Nu știu cine a spus asta, dar aș putea să jur că bunica mea. Mereu repetă asta când mă vede că mă agit pentru lucruri și persoane inutile.
  • „Toți vor să ajungă în rai; dar nimeni nu vrea să moară.” – Peter Tosh
  • „Nu am dat greș. Pur și simplu am descoperit 10,000 de idei care nu funcționează.”- Thomas Eddison
  • „Prietenii sunt familia pe care ne-o alegem singuri”.
  • „Educaţia este ceea ce rămâne dupa ce ai uitat tot ceea ce ai învățat în școală.”- Albert Einstein
  • “Fiecare zi pare prea scurtă pentru toate gândurile pe care le gândesc, pentru toate plimbările pe care vreau să le fac, pentru toate cărțile pe care vreau să le citesc și pentru toți prietenii pe care vreau să-i văd.- John Burrough
Categories: Sub aceeași umbrelă cu mine | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

