Și am zis Webstock! Păi webstock să fie!

Nu am mai scris de multicel…și regret că am devenit atât de superficială! Atât de superficială încât mă ascund în spetele scuzei clișeice „nu am avut timp”. Și mint! Timp am avut. Însă chef, nu prea. Aș putea arunca vina pe cele două joburi pe care le am în momentul de față, însă ar fi și mai penibil pentru că cel de-al doilea implică tocmai bloggingul. Vedeți voi, sunt precum un croitor fără haine, precum un cizmar cu ciubotele rupte, precum un bucătar fără mâncare. Scriu pentru alții și pentru mine nu mai găsesc vreme să fac acest lucru. Și e păcat. Mă complac.

Păi ce, Simona Tache a ajuns Simona Tache, postând pe blog de joi în Paști?! Și nu, nu aș vrea să fiu Simona Tache. Aș vrea să fiu eu. Dar un „eu” care se ține de treabă și scrie mereu pe blog. Și nu orice, ci articole din care cititorii sau cei care se rătăcesc și ajung întâmplător pe pagina mea să aibă ce să învețe, de ce să râdă, pe cine să critice, pe cine să laude, cu cine să nu fie de acord. cititori

Tocmai de aceea, mi-am luat inima în dinți și am trimis o cerere peste Webstock – un eveniment despre care dacă nu ați auzit, e timpul să o faceți. Se află la cea de-a opta ediție anul acesta și reunește „cei mai cei” bloggeri din țară. Și e un eveniment de la care ai multe de învățat.

Despre ce? Despre mediul online, despre blogging, despre tot ce presupune social media.

De la cine? De la oameni cu experiență care au înțeles că mediul online este viitorul. Viitorul jurnalismului, viitorul advertisingului. Este domeniul care va oferi cele mai multe joburi. Așa că treaba pare destul de serioasă.

Trebuie să fiu acolo. Pe 2 octombrie, în București. Deja mi-am trecut eventul în agendă și sunt superfericită că am fost acceptată.

Ca să fiu sinceră, mor de nerăbdare să văd care e treaba. Iar cel mai așteptat moment al acestui eveniment este de departe gala decernării premiilor pentru cei care s-au implicat în diverse campanii și proiecte ce vizează domenii precum innovation, blogging campaigns, visual, publishing și lista poate continua. Poate cândva voi fi și eu mare și tare ca ei. Deocamdată îi admir de sub umbrela mea și încerc să „fur meserie”. În plus, sunt sigură că voi avea ocazia să cunosc oameni mișto și să socializez, căci doar de aia se numește „social media”.

P.S. Dacă nu v-am convins cât de tare e conferința asta și de ce ar trebui să fiți și voi acolo, cu siguranță o voi face atunci când voi transmite live prin intermediul bloggingului ceea ce se întâmplă la eveniment.

Categories: It's a must! | Tags: , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

