Eu, Vunk și restul lumii

Însemnări din jurnalul posesoarei acestui blog:vunk

1999 – „E cum vă spun eu, știu ce știu eu, fac ce vreau eu și e bine!”. Vunk de acum, sub denumirea de Vank lansează piesa Independent care devine imnul postului Atomic. Bloggerița primește cadou, pentru că a luat câteva calificative de „foarte bine” (FB) la școală, un televizor pe care îl ține deschis cât e ziua de lungă pe cel mai tare post de muzică de atunci, Atomic, ascultând piesa celor de la Vunk, fără a avea măcar habar ce înseamnă titlul melodiei.

2004 – „Poate că de nebun eu am închis după tine/ Poate sunt eu nebun, nebun după tine”- a fost prima piesă pe care a pus-o pe primul ei mp3, primit cadou de ziua ei, piesă pe care a ascultat-o pe repeat până în zorii zilei.

2009 – „Vreau să dau mereuu/ La puștoaice de liceu/ Prăjitură cu jeleu../Dragostea o las pe mai tarziu… un pic mai tarziu
Când eu nu o să mai fiu” – este melodia pe care a dansat pentru prima dată la primul ei concert, la mare. Își amintește și acum zâmbind, cum părinții ei fredonau refrenul melodiei pe care și-l aminteau de la radio.VUNK-poza-pe-plaja

2010 – „Din 1000 de flori parfumate eu te-am cules/ Din 1000 de măști colorate tu m-ai ales/ Din 1000 de gânduri ce mă chinuie și nu mă lasă să dorm uneori/ Cel mai tare mă doare că noi ne-am iubit doar de 1000 de ori.”. Este piesa care se auzea într-o cafenea din centrul vechi al orașului, la care ea se oprise pentru a savura o cană mare de cafea, în timp ce înșira rânduri infinite în jurnalul de care e nedespărțită. Tot atunci, și el a trecut pragul cafenelei, oferindu-i cel mai dulce zâmbet. Piesa celor de la Vunk din acea zi a devenit „piesa lor de cuplu”.

2011 – „Sunt tare dus cu pluta/ Dar mai pot s-ajung la mal. /Diminețile eu zbor de la club/ Cu 200 la oră, beat în ultimul hal.” – Este cântecul care se auzea la petrecerea organizată de ea după ce a reușit să treacă cu brio testul de conducere, devenind fără doar și poate „regina șoselelor”.

cornel_ilie_vunk_re2012 -„Era miercuri spre joi/ Mă iubeai pan’ la cer și’napoi/ Două nopți mai târziu/ Nu puteam să zbor sau să mai fiu” – Cu această piesă, Vunk primește la Craiova, trofeul pentru „Best rock”, fapt care o face mândră de a o numi „formația ei preferată”.

2013 – „Vreau o școală ca afară/ Vreau șosele ca afară/ Vreau spitale ca afară/ Vreau o viață ca afară/Vreau o țară ca afară
Vă spun pentru ultima oară/ Vreau o țară zâmbitoare/Asta e prima schimbare” – strofa acestei piese îi revenea obsesiv în minte după ce a făcut prima ei excursie în afara țării.

2014 – „Ce ne facem cu parinții/ Au dat afară din biserică toți sfinții/ Nici Dumnezeu nu mai e așa de sus/ Crucea lor înseamna doar semnul plus”- sunt versurile pe care le avea în minte atunci când milita pentru ca religia să nu mai fie o materie obligatorie în școli și licee.

2015 – „Nimeni, nimeni, nimeni nu mă mai ia/ Nu mă mai ia de ea/ De mână, cum mă luai tu și era/ Bine, bine, bine dar nu uita/ Ce ne-am promis cândva/ Privește în sus și fă-mi cu mana”. Vunk face înconjurul țării, iar luni, 25 mai, vor ajunge la Craiova, la Filarmonica Olteniei. Este un turneu prin care susținătorii trupei vor descoperi cele mai bune piese ale trupei VUNK reorchestrate într-o cu totul altă formă, cu alt sound și alte ritmuri. Alături de membrii trupei, pe scenă vor urca un cvartet de coarde, un trompetist, un pianist și un percuționist, iar în deschidere va cânta Alexandra Ușurelu.

Iar ea trebuie să fie acolo și să-i cânte lui Cornel Ilie „La mulți ani”!

Categories: Sub aceeași umbrelă cu mine | Tags: , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

