Brother, ieși din tipare!

11690_1_26Primăvara asta, mai mult decât oricând, mi-am propus să ies ușor din tipare, din amorțeala clișeică a spiritului de turmă. Drept urmare, în goana mea după originalitate, am decis că am nevoie și de niște țoale noi. Gata cu copierea imaginii vedetelor din revistele de modă pe care le răsfoiesc în fiecare lună! Gata cu bluzele cu „coadă de rândunică” made in China pe care le poartă atâtea fete din jurul meu.

Dacă trebuie să fac o schimbare, atunci voi începe cu garderoba. Am nevoie de ceva nou, proaspăt, precum iarba verde ce încolțește primăvara. Deși nu sunt genul care să petreacă ore-n șir în fața oglinzii, trebuie să recunosc că sunt preocupată de aspectul meu. Trăim în vremuri în care etichetele se pun într-un mod superficial, ținând cont mai ales de înfățișarea oamenilor. Deja, judecarea cărții după copertă este o practică pe care o adoptăm cu toții la un moment dat, doar că nu prea vrem să recunoaștem acest lucru. Dar asta nu înseamnă că celelalte valori umane trebuie date uitării. Dimpotrivă! Poți să fii o persoană informată, amabilă, cu un spirit altruist, creativ, dar să știi și cum să-ți potrivești hainele de așa natură încât să stârnești admirația celor din jur.

Însă, pentru schimbarea garderobei mele este nevoie de o investiție serioasă, iar bursa mea de student nu cred că ar putea acoperi o asemenea sumă. După ceva timp de cugetat, am realizat exact de ce am nevoie pentru a-mi atinge țelul: o mașină de cusut. Da, o mașină de cusut, frate!

Primul lucru care mi-a venit în minte, a fost să o sun pe bunica. Despre bunica mea trebuie să știți câteva lucruri: face cele mai bune prăjituri și cea mai bună dulceață din orice tip de fructe, își răsfață mereu nepoata și îi place să coase, țese, croșeteze și alte obiceiuri din astea care pentru noi, tinerii, sunt deja desprinse din cărțile prăfuite de istorie. Fusta mea preferată, neagră cu buline albe, este făcută de bunica cu ajutorul unei mașini de cusut. Însă am aflat că mașina aia de cusut veche, atât de dragă bunicii, nu mai fucționează. Nu îi putem reproșa nimic, căci săraca, are cu vreo 15 ani mai mulți ca mine. Așadar, e mult prea obosită ca să mă ajute pe mine să-mi fac rochii înflorate, de primăvară sau bluze vaporoase și, drept urmare, am nevoie de una nouă.

cusut2După o scurtă documentare, am aflat că nici mașinile de cusut nu mai sunt ce au fost cândva! Ia uitați-vă numai la cea din imaginea alăturată! Am găsit-o pe site-ul unui magazin de electrocasnice, pe care l-am vizitat de curând, și care se numește Marketonline.ro. Auzisem de el de la o prietenă care și-a cumpărat un televizor de la ei și care mi-a spus că sunt oameni serioși.

Vremurile se schimbă, oamenii se schimbă, trendurile se schimbă și se pară că și mașinile de cusut se schimbă. Iar cei de la Brother au reușit să țină pasul cu tehnologia. Mie mi-a căzut cu tronc o mașină de cusut computerizată, modelul Brother Innov-is 55. Și asta pentru că o poți lua în brațe și poți să fugi cu ea, chiar dacă ești așa firavă ca mine, undeva unde să-ți poți croi ușor visul. Visul unui proaspăt designer vestimentar. E cochetă precum ținutele pe care îmi doresc eu să le pot crea. Și pare ușor de folosit, chiar și pentru bunica mea, care nu e tocmai prietenă cu tehnologia. Execută 135 de tipuri de cusături, ce includ 10 tipuri de butoniere, 35 de cusături utilitare, 45 de cusături ornamentale. Viteza de cusut este de 1000 de împunsături/ minut. Isteț, nu? Și acesta este doar un exemplu. Pentru mai multe modele care o să vă fure cu siguranța inima, vă invit să dați un click aici, căci și voi, ca și mine, știți prea bine că prin muncă, nu îți croiești doar o simplă haină de purtat, ci și un zâmbet care să se asorteze cu aceasta.

red_dressȘi vă spun sincer: rochii, sacouri, fuste, pantaloni – nici nu știu cu ce aș începe mai întâi! Dacă stai bine să te gândești, o mașină de cusut este și o modalitate de a face economii. O cumperi acum, iar apoi poți să modifici haine vechi, sau să le strâmtezi dacă sunt prea largi. Dacă aș avea un asemenea model de mașină de cusut, eu aș îndrăzni mai mult decât atât și aș căuta prin lăzile părăsite în podul casei bunicilor. Când eram mică, erau pline cu tot felul de materiale colorate cu care obișnuiam să mă joc, croind haine pentru păpuși. Cu puțină imaginație, ar ieși un model original de rochie tocmai bună de purtat la banchetul de la sfârșitul facultății.

Acum e doar un vis, dar în curând se poate transforma într-o afacere prosperă. Totul începe cu o mașină de cusut și cu îndemnul pe care îl adresez tuturor: „Brother, ieși din tipare!”.

Acestea fiind spuse, iată primul meu articol pentru Spring SuperBlog 2015. Salut Blogosfera românească și îi doresc succes!

Categories: Spring superblog | Tags: , , , , , , , , , , | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “Brother, ieși din tipare!

  1. Imi place rochita! Este o idee buna. Daca tot mi-ai amintit de garderoba, trebuie sa ma apuc de pus la loc pulovorele de iarna si de scos pe cele de primavara. Stiu, vremea este urata, dar, este doar acum. Ma pregatesc de primavara!
    Titlul este foarte original, insa. Bravo! Bafta la SB!

    Like

  2. Bogdan

    Mult succes la SuperBlog!

    Like

  3. onewonderfulworld

    super idee! un strop de inspiratie pentru o primavara…cu personalitate 😀 ❤

    Like

  4. E foarte frumoasa rochita si e mare lucru sa ai o bunica alaturi.Masina de cusut este performanta si mi-a atras si mie atentia.

    Like

  5. Cand am citit Brother m-am gandit la imprimanta:))) oricum felicitari pentru articol! 🙂

    Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

