Scrapbooking – imaginație & creativitate

Pune!Datorită celor două ateliere de scrapbooking, organizate și coordonate de Veronica Svanstrom, la care am avut ocazia să particip recent, am început să îndrăgesc și mai mult scrapbooking-ul. Și rețeta e simplă: cu câteva foi de hârtie colorată, ceva bandă adezivă, foarfecă, o riglă, un creion, răbdare și multă imaginație, poți crea adevărate opere de artă. Pentru a da o notă originală creațiilor noastre, Veronica ne-a sfătuit să folosim fotografii, nasturi colorați, abțibilduri și figurine vesele realizate cu ajutorul ștampilelor pentru scrapbooking. Recunosc, la început, am fost cam reticentă din cauza faptului că mereu am considerat că am două mâini stângi. Însă atunci când îmi place ceva cu adevărat, mă străduiesc până îmi iese.

Veronica a avut grijă să ne explice tuturor pașii pe care îi avem de urmat și să ne încurajeze. Mai întâi, am învățat să realizăm felicitări pe care le-am oferit celor dragi de Dragobete, apoi pagini de album pentru că în curând vom sărbători ziua de 8 martie. Felicitarea realizată pentru mama va fi un detaliu original al cadoului pe care i-l pregătesc pentru acest sfârșit de săptămână. Și astfel, imaginile folosite mă vor ajuta să înlocuiesc goana după cuvintele potrivite și să transmit mesajul dorit.

11042674_859808934042430_4315003870270708096_nDe atelierele Veronicăi, ținute la Casa Traian Demetrescu, auzisem de ceva vreme, însă nu avusesem timp să văd despre ce e vorba. Credeam că sunt dedicate doar celor mici. Însă am realizat că arta numită scrapbooking nu are vârstă. Poate părea „o joacă de copii” să decupezi niște foi colorate și apoi să le lipești, însă este doar o apreciere superficială. Pentru scrapbooking e nevoie de mai mult decât atât: răbdare, creativitate, imaginație și dorința de a investi în amintiri frumoase.

Prin metoda scrapbooking poți face o mulțime de creații originale: de la rame și albume foto, până la calendare, agende personalizate și felicitări. Și poți alege ce stil vrei: vintage, flower-power, elegant etc. Veronica ne-a arătat că atunci când ai pe cineva care să te îndrume, totul devine mult mai ușor.

1484449_10153193807134047_2854343533053511584_nNu regret că am ales să iau parte la astfel de ateliere. Am avut ocazia să petrec timp cu niște bloggeri talentați pe care îi îndrăgesc din ce în ce mai mult. A fost o modalitate plăcută de a ne deconecta de la grijile cotidiene și, totodată, de a ne aduce aminte cu drag de vremurile în care la școală avem ore de lucru manual.

Trebuie să-i mulțumesc pe această cale și prietenei mele Alina Văduva care de Crăciun a ales să-mi ofere cadou un kit scrapbooking pentru un superb calendar vintage, realizat de Veronica. A fost prima mea întâlnire cu această artă și promit că nu voi renunța să creez.

Pentru mai multe detalii, vă invit să citiți blogul Veronicăi. Acolo veți găsi mai multe informații despre viitoarele ateliere găzduite de Casa Traian Demetrescu.

P.S. Fotografiile folosite în acest post au fost realizate de Costinel Mitrache (1 și 2) și de Veronica Svanstrom (3).

Categorii: It's a must! | Etichete: , , , , , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Scrapbooking – imaginație & creativitate

  1. Oana, ma bucur tare mult ca am gasit in tine o persoana pasionata de acelasi hobby ca si mine, asta ne va permite sa „exploram” impreuna candva…;).
    Iti multumesc ca ai venit la ateliere si pentru articol!
    Pe curand!

    Apreciază

  2. Frumos! Vezi, asa economisesti bani de ziua cuiva!:))) scapi mai repede ca mai e si handmade :)))

    Apreciază

  3. Pingback: Scrappbooking de primăvară - vavaly

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.