Vin și eu!

Trezireaaa!

Și mă uit în oglindă când spun asta! Nu am nimic cu voi. Voi v-ați trezit demult. Eu încă hibernez. E prima zi de primăvară. Cam capricioasă, ce-i drept, dar e primăvarăăă! De când o așteptați! Voi, cei care spuneați pe Facebook că vreți soare. Eu nu. Eu ador ploaia și tocmai de aceea blogul meu se numește: „Sub aceeși umbrelă.”

Oricum, spiritual, e primăvară și la mine. De azi înainte, îmi promit că voi renunța la comoditate și voi încerca să mă implic în cât mai multe activități. E ultimul meu semestru de studenție și mi-am propus să profit din plin. Voi aplica și la Master, dar parcă nu mai e același lucru. Nu mai ai libertatea aia de a greși. Deja încep durerile de cap și trebuie să-ți găsești un job, să-ți faci un rost în viață. Cu alte cuvinte, ești student, dar parcă totul capătă o notă artificială, formală. E așa, mai mult o punte între rebelitatea adolescentină și maturitate.

participSSB2015-200x200Primul eveniment pe care l-am trecut pe lista mea (To do list) este Spring SuperBlog 2015, o reuniune „a celor mai cei” bloggeri din țară. E o competiție „pe bune”, menită să mă scoată din amorțeală. Pentru mine, cea mai serioasă competiție de până acum, din domeniul bloggingului pe care îl descopăr treptat și care nu încetează să mă uimească.

Aș vrea să particip pentru că mă va ajuta să postez mai des, să-mi iau în serios rolul de proaspăt bloggeriță. Și voi învăța totodată să respect deadline-urile, să fiu mai responsabilă. Și recunosc că sunt nerăbdătoare! Abia aștept să văd ce provocări ne-au pregătit organizatorii. Curioasă din fire, vreau să mă conving, totodată, că Mihnea Socol, cel care mi-a povestit despre gala superblog, avea dreptate când zicea că e „marfă”. E ediția cu numărul zece și sper să fie o competiție de nota 10!

Și oricum, numai faptul că sunt în competiție cu veterani ai bloggingului, mă face să mă simt mândră de decizia de a participa. Sunt sub aceeași umbrelă cu niște oameni care trăiesc cu o dublă intensitate fiecare eveniment sau întâmplare din viața lor: prima dată, atunci când are loc, iar a doua oară, atunci când îl împărtășesc cu ceilalți, prin intermediul postărilor.

Așadar, salut cu drag membrii blogosferei din întreaga țară și le doresc succes!

Categories: It's a must! | Tags: , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

