Dintre sute de clișee: primăvara!

Art-Girl-Kimono-Tattoo-Profile-Sakura-SpringCei care sunt „sub aceeași umbrelă cu mine” înțeleg că primăvara înseamnă mai mult decât trei luni înșirate într-un calendar aruncat pe un birou, mai mult decât niște flori dăruite femeilor dragi nouă doar pentru că „așa se face”, mai mult decât cure de detoxifiere cu pătrunjel, ținute pentru că așa scrie în revistele de modă pe care le răsfoim adesea. Și cu toate astea, mereu mă las dusă de val, pe apele enervant de calme al predictibilității și ajung să fac primăvara fix aceleași lucruri pe care le făceam și iarna, tânjind după o schimbare pe care nu am niciodată curaj să o pun în aplicare.

Nu știu de ce, dar primăvara, parcă mai toți avem tendința de a deveni clișeici. Mai sunt câțiva, ce-i drept, care scapă de a aceste simptome și pe care îi rog să-mi dea și mie rețeta. Însă până atunci, mă lupt cu mine însămi și încerc să scap de ritualul primăvăratec pe care îl țineam în fiecare an. Drept urmare, iată ce am de gând să fac:

– Gata cu clișeul potrivit căruia doar femeile trebuie răsfățate la început de primăvară! Pentru că sunt de părere că atât femeile, cât și bărbații se află pe aceeași treaptă, anul acesta, în martie, o să le fac cadou și bărbaților pe care îi am trecuți în categoria VIP pentru a le demostra că nu i-am uitat. Chiar dacă ei nu poartă mărțișoare cu șnur alb și roșu, cu siguranță voi găsi să le dăruiesc ceva pe placul lor.

Spring– Și gata cu clișeul care ne face să ne amintim de mamele noastre doar în zilele de 1 și 8 martie. Eu am realizat că mai rămân încă 29 de zile din luna martie, 90 din primăvară și încă 304 astfel de zile din acest an, în care va trebui să îi fiu recunoscătoare mamei mele pentru tot ceea ce face pentru mine. O să devin mai cumpătată în ceea ce privește comentariile răutăcioase, spuse fără rost.

– Pentru că primăvara înseamnă o șansă la un nou început, mă voi asigura că nu voi mai neglija niciun apel sau mesaj primit. Indiferent din partea cui vine. Voi răspunde tuturor, chiar dacă nu va fi răspunsul pe care și-l doresc să-l primească. Aș promite și că nu o să mai ajung târziu la întâlniri, însă, mi-e teamă că mă aventurez prea mult. Totuși, o să mă străduiesc.

– Gata și cu văietatul că m-a cuprins „astenia de primăvară”! Sunt rac și normal că o să fiu în depresie mai tot timpul, dar măcar nu o să mă mai plâng (la fel de mult) cum am făcut-o până acum.

1769022_54846739– O să încerc să fiu mai puțin indiferentă la ceea ce se întâmplă în jurul meu. Am realizat, de exemplu, că deși mă laud că iubesc florile, nu am plantat niciodată una. Și e trist! Am de gând să remediez acest lucru. Anul ăsta, nu numai că voi avea mereu camera plină de flori, dar mă voi ocupa și de grădina bunicilor, atât cât mă pricep.

– Fără zâmbete clișeice, oferite din politețe celor din jurul meu. Iarna asta, am obosit să fiu drăguță cu cei care nu merită.

– Fără enervanta frază devenită deja caracteristică pentru mine: „nu pot, nu-i de mine”. O să încerc lucruri noi, o să particip la mai multe evenimente, chiar dacă aparent nu am ce căuta acolo. Așadar, va fi o primăvară cu mai multe amintiri surprinse în fotografii.

2014-02-Spring-Butterfly-Girl-Art-Ilustrated-Wallpaper-for-Backgrounds– Fără promisiuni legate de mersul la sală pentru că sunt de-a dreptul inutile pentru mine și le-am încălcat în repetate rânduri. Anul trecut, am avut o tentativă, dar am renunțat numai după o ședință. Noroc că era gratis! Anul ăsta, îmi văd lungul nasului și mă rezum doar la role și bicicletă.

– Primăvara asta, aș vrea să beau mai puține căni de 3 în 1, și să încerc mai multe arome de ceaiuri fructate. Ar fi de-a dreptul utopic să pot crede că pot renunța dintr-o dată la cofeină, așa că încep cu pași mici.

umbrella_girl_2_by_arielletter22-d4lp47d-Îmi propun să citesc în parc, unde să mă pot bucura de aerul ceva mai curat și de verdeață. Și nu o să mă rezum doar cărțile pe care le am de studiat pentru facultate și licență, așa cum făceam până acum.

– În luna mai, plănuiesc un citybreak, care să nu includă clișeicul grătar primăvăratec la iarbă verde.

– O să ridic jaluzele prăfuite mai des, ca să las soarele să pătrundă, chiar dacă mă declar fidelă zilelor mohorâte și ploioase. Și poate o să le șterg și de praf, dacă tot am adus vorba de schimbări.

Categories: Sub aceeași umbrelă cu mine | Tags: , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

