Atenție! Se livrează!

10398674_440344789456842_621527602284470179_nCe?

Cum ce? Flori pe bicicletă. Florăria April este prima din oraș care realizează livrări de flori și decorațiuni handmade la domiciliu prin serviciu de curierat. O idee destul de creativă, nu? Este ecofriendly, iar acest lucru este ideal într-un oraș destul de poluat cum e Craiova.

Și cum urmează luna martie, luna în care se fac cadouri femeilor importante din viața noastră, un astfel de serviciu este mai mult ca binevenit. Mai ales că se anunță o primăvară capricioasă, cel puțin în prima lună, iar frigul nu va renunța să ne dea bătăi de cap. Pentru cei cărora nu le place să ia florăriile la rând, în căutarea unui buchet de flori perfect, este o soluție ideală. Intri pe site-ul florăriei sau pe pagina de facebook și alegi ceea ce îți place. Este rapid și eficient. Iar florile sunt livrate cu grijă, astfel încât buchetele să arate la fel de bine ca în imagine.

10930066_437757216382266_6978816242852285862_nCărei femei nu îi place să se simtă răsfățată, primind un buchet de flori? Sună a clișeu, știu, dar până la urmă, cred că nu există om caruia să nu-i placă florile, indiferent că vorbim de liliac, lalele, clasicii trandafiri roșii sau chiar cactuși. Florile reușesc să vorbească pentru noi, atunci când ne este dificil să ne găsim cuvintele. Și gândiți-vă, cât de plăcut surprinsă va fi doamna sau domnișoara căreia i se va livra un buchet de flori, tocmai când vine obosită de la serviciu sau de la facultate. Mă gândesc că un altfel de buchet ar fi ideal pentru mama mea, căreia aș vrea să-i mulțumesc pentru tot ceea ce face pentru mine, mai ales că am obiceiul prost de a critica mereu ceea ce gătești, având în vedere că eu habar nu am să fierb un ou.

Chiar îmi doresc o grădină cu multe flori atunci când o să am propria mea casă, însă până atunci, o să apelez cu încredere la florăria April, de fiecare dată când am nevoie. Ceea ce îmi place mie cel mai mult, este modul în care sunt realizate buchetele, toate detalii de care April are grijă.

10999435_439760429515278_9040474732065093325_nO cunosc foarte bine pe Andreea, cea care deține florăria și știu cât este de perfecționistă. Nu ar lăsa să plece niciodata un buchet pe a cărui etichetă scrie April, fără să arate perfect. Îi place să găsească cele mai creative idei pentru aranjarea florilor. Aranjamentele ei au ajuns să înfrumusețeze casele multor persoane care nu au fost dezamăgite de alegerea făcută.

Mai mult decât atât, April nu este doar o simplă florărie, ci se ocupă cu organizarea de evenimente. De la nunți și botezuri, până la aniversări. Am fost la petreceri organizate de April și pot garanta cât de bine arată candy barurile decorate de aceasta. Cookies, jeleuri cu arome fructate, macarons, brioșe și multe alte dulciuri apetisante fac deliciul invitațiilor. Voi alegeți ce vă place, iar April vine cu toate decorațiunile necesare unui candy bar.

Categories: It's a must! | Tags: , , , , , , | 1 Comment

Post navigation

One thought on “Atenție! Se livrează!

  1. Pingback: Castigatori campanie Livreaza-ti dragostea cu floraria April - Blogal Initiative Craiova

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

