(in)Decizii

Una dintre marile probleme cu care noi, oamenii, ne confruntăm este aceea că suntem total nehotărâţi când vine vorba de alegerile pe care trebuie să le facem. De câte ori nu am stat în faţa dulapului din cameră, plângându-ne că nu avem nimic potrivit de purtat, deşi rafturile şi umeraşele aproape cedează din cauza greutăţii hainelor care zac aruncat pe ele? De câte ori nu am mers într-o cafenea şi habar nu aveam ce să comandăm? Să fie cafea, ceai, apă plată, frappe, bere sau martini?

crop380w_istock_000003401233xsmall-question-marks

Să zicem că după ce ne-am consultat cu vreo doi-trei prieteni, ne-am decis că un ceai ar fi tocmai potrivit. Problema apare atunci când va trebui să alegem aroma: să fie muşeţel. ceai verde, ceai negru, ceai de fructe de pădure, de mere şi scorţişoară, de tei, de lavandă? Sunt atât de multe arome și e dificil de ales. Mai ales dacă ești o persoană minuțioasă, așa ca mine. Trebuie să fii atent la fiecare detaliu. Oricum, dacă mai ai și ghionion, o să afli că degeaba te-ai chinuit un sfert de oră să te decizi asupra unei arome pentru că oricum în cafeneaua respectivă au doar ceai de mușețel.

Aaa, şi să nu uităm momentul ală în care intrăm într-un supermarket şi habar nu avem ce urmează să cumpărăm. Desigur, când vom ajunge în faţa casei de marcat vom realiza că din cauză că nu am putut face o selecţie a produselor de pe rafturi, ne trezim că am cumpărat mult mai mult decât era necesar. Este greu să iei o decizice când vine vorba de atâtea bunătăţi care îţi fac cu ochiul. Aş recomanda întocmirea unei liste, dar cine mai are timp de aşa ceva?

shutterstock_44076058

Eu, una, nu m-am putut decide nici temă să aleg pentru acest blog. Mi-a luat mai bine de două ore. Dacă una dintre ele mi se părea potrivită, realizam apoi că e prea scumpă sau că post-urile mele nu vor arăta așa cum îmi doresc.

Sau poate doar eu sunt în situaţia asta. Poate doar eu mă gândesc de un miliard de ori înainte de a lua vreo decizie şi încerc să întorc problema pe toate părţile. Oricum, eu sunt genul care face o furtună într-un pahar cu apă. Însă dacă şi tu te afli în situaţia asta, măcar din când în când, înseamnă că universul ăsta are ceva cu noi. Să fie teama de a da greș motivul pentru care ne ia atât să ne hotărâm sau suntem pur și simplu niște persoane dificile? Și totuși, atunci când un prieten este indecis mă sună tot pe mine să îl ajut cu un sfat. Când vine vorba de el e parcă mult mai ușor.

Categorii: Sub aceeași umbrelă cu mine | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.